گیفت کارت گوگل پلی

اشتراک گذاری پست

در گذشته شاید تنها استفاده از تلفن‌های همراه و آیپد و تبلت تماس گرفتن و ارسال پیام به دیگران بود. اما این روزها با توسعه برنامه‌های و مختلف و افزایش میزان استفاده مردم از اینترنت، به راحتی می‌توان بسیاری از کارهای روزمره مانند پرداخت ارزی و انتقال وجه و … با استفاده از برنامه‌های تلفن همراه انجام داد. اما گاهی اوقات برای استفاده از برخی از امکانات نیاز به پرداخت هزینه ارزی است. خوشبختانه بسته به نوع سیستم عاملی که دارید، می‌توانید با استفاده از انواع گیفت کارت مانند گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت آیتونز هزینه مورد نیازتان را پرداخت نمایید.

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

گوگل پلی را می‌توان فروشگاه آنلاینی دانست که با استفاده از آن می‌توانید انواع کالای دیجیتال را برای سیستم عامل اندروید خریداری نمایید.

آیا امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی در ایران وجود دارد؟

از زمان عرضه گوگل پلی تا کنون بیش از 2.2 میلیون برنامه در این پلتفرم منتشر شده است. جالب است بدانید که این برنامه‌ها تا کنون بیش از 50 میلیارد بار توسط کاربران دانلود شده‌اند. اما این مسئله به این معنا نیست که شما از هرکجای جهان می‌توانید خرید این کارت را انجام دهید. به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود ندارد، امکان خرید گیفت کارت به طور مستقیم برای شما عزیزان وجود ندارد.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

برای خرید گیفت کارت می‌توانید از خدمات ارزی فناوران امید استفاده کنید. شما می‌توانید از طریق لینک زیر درخواستتان را برای ما ارسال نمایید:

خرید گیفت کارت گوگل پلی

قیمت گیفت کارت گوگل پلی چقدر است؟

همراهان عزیز قیمت این گیفت کارت‌ها بسته به میزان شارژی که دارند متغیر است.در حال حاضر می‌توانید این کارت هدیه را با شارژ 10 ، 15 ، 25 و 100 دلاری خریداری نمایید. با توجه به نوساناتی که در قیمت دلار مشاهده می‌شود، برای اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

فروش گیفت کارت گوگل پلی

روش مرسومی جهت فروش گیفت کارت به غیر وجود ندارد. در صورتی که تمایلی به استفاده از گیفت کارتتان ندارید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و شرایط فروش کارت هدیه را از آن‌ها جویا شوید.

با گیفت کارت گوگل پلی چه کالایی را می‌توان خریداری کرد؟

به طور کلی هر کالای دیجیتالی که قابل استفاده در تلفن همراه باشد، با استفاده از این نوع کارت هدیه خریداری می‌شود. به عنوان مثال :

  • خرید کتاب الکترونیکی
  • تماشای فیلم و سریال
  • خرید اپلیکیشن
  • خرید بازی
  • خرید موسیقی
  • پرداخت درون برنامه‌ای
  • خرید فیلم
  • خرید مجله
  • پرداخت در نت فلیکس

نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

برای استفاده از این کارت هدیه می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید :

خرید گیفت کارت گوگل پلی

  • علامت سه خط را در گوشه سمت چپ بالا انتخاب نمایید.
  • گزینه Redeem را انتخاب کنید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

  • شماره 16 رقمی که توسط ایمیل برای شما ارسال شده است را وارد نمایید.
  • گزینه Redeem را مجدداً انتخاب کنید.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

  • حساب کاربری که برای این گیفت کارت مد نظر دارید را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید، به محض اینکه این کار را انجام دهید می‌توانید خرید کالای مد نظرتان که فیزیکی نمی‌تواند باشد را انجام دهید.

همراهان عزیز، اگر برای ثبت سفارش  سؤالی دارید، از طریق شماره‌های موجود در سایت و یا چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا