یکی از اولین سرمایه گذاری های مولتی میلیون دلاری ریپل به کار خود خاتمه داد – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

یکی از اولین سرمایه گذاری های ریپل اخیرا به کار خود برای همیشه خاتمه داد. استارتاپ ارائه دهنده خدمات اجاره همتا به همتا، Omni که در سانفرانسیسکو مستقر است به طور رسمی ارائه خدماتش را متوقف و وبسایتش را از دسترس خارج کرد.

Omni یکی از اولین سرمایه گذاری هایی است که کمپانی Xpring انجام داده است.

Xpring بازوی جذب سرمایه و توسعه دهنده کمپانی ریپل است که برای سرمایه گذاری، ارائه منابع، خریداری و ایجاد شرایط برای دیده شدن استارتاپ ها ایجاد شده است.

مدیران اجرایی ریپل در ژانویه 2018 جذب سرمایه ای به ارزش 25 میلیون دلار را برای Omni هدایت کردند و ریپل استارتاپ Omni را در لیست اولین کمپانی های پشتیبانی شده توسط Xpring قرار داد.

خدمات Omni به گونه ای بود که به مردم این امکان را می داد تا از یکدیگر آیتم هایی را از طریق پول نقد یا پول دیجیتالی XRP اجاره کنند. در نامه ای که به صورت آنلاین منتشر شد، Omni از حامیان خود تشکر می کند در حالی که از سختی های به موفقیت رسیدن یک استارتاپ می گوید.

از سال 2014، ما خود را وقف ارائه چیز هایی که نیاز دارید در زمانی که نیاز دارید، کردیم که جوامع را تشویق می کرد که به جای خرید بیشتر به اشتراک بگذارند. ما مفتخریم که با کسب و کار های کوچک و جوامعی که آن ها خدمتگزارشان هستند کار کنیم.

پس از ملاحظات عمیق، ما تصمیم سختی مبنی بر بستن پلتفرم مان و پایان دادن عملیات گرفتیم.

بیش از هر چیز، می خواهیم از مشتریان مان، همکاران و جوامعی به ما عشق و حمایت بسیاری در طی پنج و نیم سال گذشته نشان دادند، تشکر کنیم. سپاس که در لحظات بزرگ زندگی تان از جشن تولد ها و دید و بازدید های خانوادگی تا جشن های دوستانه خود Omni را وارد کردید و به ما پیوستید تا اصراف را کم کنید و مصرف گرایی آگاهانه را افزایش دهید. بسیار شگفت انگیز بود که رویایمان را با شما به اشتراک گذاشتیم و امیدواریم شما به دنبال کردن راه هایی برای دسترسی بیشتر و خرید کمتر ادامه دهید.

نامه آنلاین Omni

بنا بر گزارش ها ظاهرا پیش از این که Omni کار خود را متوقف کند، در توافقی با کوین بیس، تیم مهندسی خود را به این صرافی رمزارز آمریکایی فروخت.

همچنین بخوانید |  صرافی بیترو(Bitrue) هک شد! دزدیده شدن 4.3 میلیون دلار ارز دیجیتال

کوین بیس گفته که هنوز زود است که بگوید این تیم روی چه چیزی کار خواهد کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا