یک شبه پولدار شدن را این افراد تجربه کرده اند! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

افراد بسیاری رویای یک شبه پولدار شدن را در سر خود می پرورانند و دنبال راه هایی هستند که بتوانند به یک میلیاردر در کمترین زمان ممکن تبدیل شوند. در این نوشته می خواهیم به داستان شش شخصیت که با دانستن ارزش کسب و کار و ایده خود توانستند در مدت بسیار کوتاهی ثروتمند شوند، بپردازیم.

پیر لو گِنِک

در واقع پیر لو گِنِک نبود که باعث شد تا پولدار شود بلکه کسی که او را استخدام کرد او را یک شبه به یک تکنسین برق میلیاردر تبدیل کرد.

جالب است که بدانید صاحب کار او اصلا تکنسین برق نبود، بلکه پابلو پیکاسو، نقاش معروف اسپانیایی بود.

بر اساس گزارش رسانه ها، پیر لو گنک اوایل دهه 1970 میلادی توسط این نقاش استخدام شد و در طی این دوران پابلو پیکاسو به او 271 قطعه از آثاری که پیش از آن هم معروف نبود، داد.

پیر لو گنک

او و همسرش بعد ها در سال 2015 در دادگاهی به جرم سرقت اثر هنری گناهکار شناخته شدند و حکم 2 سال حبس تعلیقی دریافت کردند.

اما در طی یک چرخش متعجب کننده، دادگاه های سطح بالاتر در فرانسه حکم لو گنک را لغو کردند و دستور به برگزاری تجدید نظر دادند چرا که دادگاه مدارک را ناکافی دانست.

اگر چه درباره ارزش این آثار اتفاق نظری وجود ندارد، تخمین زده شده که کلکسیون های نقاشی، لیتوگرافی ها، تکه چسبانی ها و دفترچه های یادداشت حدود 60 میلیون دلار قیمت دارند.

همچنین بخوانید |  انواع پول کدامند و هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟

بنابراین پیر لو گنک، اگر چه با فراز و نشیب هایی، یک شبه پولدار شدن را تجربه کرده است.

سندی استین

در سن 52 سالگی، مهماندار هواپیما، سندی استین جاسئویچی هایی را اختراع کرد که به خانوم ها کمک می کرد تا کلید هایشان را که در کیفشان می گذارند، گم نکنند. او نام این محصول را Finders Key Purse را گذاشت.

سندی استین

تنها پس از 4 ماه که از ارائه این محصول گذشت، کمپانی خانوم استین به فروش 1 میلیون دلاری رسید و در 8 ماه بیش از یک میلیون واحد از این جاسوئیچی ها به فروش رسید. تا سال 2018 این کمپانی 11 میلیون Finders Key Purse فروخته که ارزش آن حدودا 25 میلیون دلار است.

ریک نوریسیان

تقریبا 20 سال پیش، ریک نوریسیان، یک نقاش محلی در فریسنو کالیفرنیا یک سری تصاویر چاپ شده که در یک کاراژ به قیمت 50 دلار به فروش می رسید، پیدا کرد.

ریک نوریسیان

بعدا مشخص شد که آن فروش خیابانی یک فروش فوق العاده استثنایی بوده است. پس از تحقیق متخصصان و کارشناسان تاریخ تایید کردند که نگاتیو های شیشه ای متعلق به عکاس افسانه ای انسل آدامز بوده است. این تصاویر حدود 200 میلیون دلار میارزند.

اسکار استولر

اسکار استولر، مزرعه داری بود که وقتی شخم زدن یکی از مزارعش را شروع کرد خبر نداشت که چه آینده ای در انتظار اوست.

اسکار استولر

اما در سال 2008، کشف نفت خام در زمینش این مزرعه دار کم درآمد را یک شبه پولدار کرد. او و سایر مزرعه داران در داکوتای جنوبی به دلیل وجود نفت در زمین هایشان میلیون ها دلار بدست آوردند.

همچنین بخوانید |  چیزهایی که باید برایشان خرج کنید نه پس انداز!

جاناتان دوآمل

اگر چه رویای دراز مدت این مرد تبدیل شدن به یک بازیکن هاکی بوده، جاناتان دوآمل در طی یک بازی پوکر سرنوشتش تغییر کرد. او در سال 2010 جایزه 9 میلیون دلاری World Series of Poker را در لاس وگاس برنده شد.

جاناتان دوآمل

گفته می شود که تا سال 2018، این فرد درآمد خالصی برابر با 32 میلیون دلار داشته است.

اندرو میسون

هنگامی که در سن 29 سالگی رهبر گروه موسیقی در یک دانشگاه بود، اندرو میسون تبدیل به مغز متفکر پشت پروژه Groupon (GRPN) شد.

اندرو میسون

این وب سایت به صورت روزانه تخفیف های زیادی برای انواع کالا ها و خدمات ارائه می کند. وب سایت هایی مانند تخفیفان و موپن از روی چنین وب سایت هایی ساخته شده اند. در سال 2010، درآمد این پروژه به 350 میلیون دلار رسید ولی بعد از آن این کمپانی مدام در حال افت بوده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا