یک کیف پول بیت کوین با موجودی 720 میلیون دلار مجدداً فعال شده است! – فناوران امید

اشتراک گذاری پست

جهان ارزهای دیجیتال رازهای بسیاری را در خود پنهان دارد که با گذشت زمان و به تدریج هر یک از آنها توسط افراد مختلف رمزگشایی می شود. در این راستا به تازگی یک کیف پول بیت کوین با موجودی 111,114 BTC (به میزان 0.52 درصد عرضه کل) پس از چهار سال مجدداً فعال شده است. از این میزان صد میلیون دلار طی بازه ده روز پایانی ماه آگوست به صرافی بایننس (Binance) و بیتفینکس (Bitfinex) منتقل شده است.

به گفته بسیاری از تحلیلگران حرکت ناگهانی صاحبان این کیف پول های غیرفعال می تواند شرایط متضادی را در بازار ارزهای دیجیتال پدید آورد؛ به خصوص اگر این وجوه متعلق به یکی از دو نامزد احتمالی موردنظر کاربران انجمن اینترنتی Reddit باشد.

کاربران انجمن Reddit با انتشار چندین پست از ردیابی هر تراکنش به همراه نمودارهایی که نشان دهنده فعالیت کیف پول ها بود نشان دادند که صاحبان احتمالی بیت کوین ها می تواند صرافی Mt. Gox یا سایت سیلک رود باشد.

اولین پست در تاریخ 31 آگوست منتشر شد و پیش بینی کرد که این وجوه ممکن است متعلق به وب سایت سیلک رود (که در حال حاضر از بین رفته است) باشد. جاده ابریشم (Silk Road) یک وب سایت اینترنتی در فضای دارک وب بود که تجارت میلیاردها دلار کالای قاچاق از جمله دارو، مواد مخدر، سلاح های غیرقانونی، نرم افزارهای مخرب و خدمات هک در آن صورت می گرفت.

سپس کاربران پس از یک هفته تحقیقات این نظریه را مطرح نمودند که این وجوه ممکن است از یک کیف پول قدیمی صرافی Mt. Gox منتقل شده باشد. این نظریه ابتدا توسط گروهی از متخصصان امنیت بیت کوین با عنوان “WizSec” مطرح شد.

همچنین بخوانید |  کاهش 20 درصدی سرعت انجام تراکنش در بیت کوین

به غیر از اینکه کشف صاحب احتمالی بیت کوین ها یک رمز و راز جذاب است، به نوعی درگیری در دنیای واقعی نیز هست. یکی از کاربران ردیت معتقد است که فروش بیش از حد دارایی های دیجیتال ممکن است حداقل مسئول بخشی از کاهش اخیر قیمت ها در ماه آگوست باشد. برای بررسی اینکه آیا این موضوع درست است یا خیر باید گفت که 0.52 درصد کل عرضه بیت کوین به اندازه ای کافی خواهد بود تا از طریق آن بتوان به دستکاری قیمت ها و یا بی ثبات کردن بازار پرداخت.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام فناوران امید بپیوندید.

فناوران امید مکانیزه ترین ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین، ویژه دانشجویان ، برنامه نویسان و سایر کاربران ایرانی که شامل :

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ،

ثبت نام آزمون های دانشجویی ، فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

این مجموعه نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم ، ریپل و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است

واتساپ پشتیبانی و فروش : 989168869631+

تلگرام پشتیبانی و فروش: omidahmadyani_support@

تماس جهت مشاوره رایگان:

تماس: 02128421193

واتساپ: 09129726343

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا