۵ مزیت سرور مجازی مدیریت شده برای کسب وکارهای کوچک

اشتراک گذاری پست

استفاده از سرورهای مجازی مدیریت شده می تواند مزایایی برای کسب و کار کوچک شما داشته باشد. اگر در مورد حضور در دنیای آنلاین مصمم هستید یا می خواهید  سایت خود را از هاست اشتراکی به سرور مجازی انتقال دهید،  در ادامه با ما همراه شوید. در این مقاله قصد داریم ۵ مزیت سرور مجازی مدیریت شده برای کسب وکارهای کوچک را بیان کنیم.

عملکرد سریع تر:

زمان بارگذاری سایت یا اپلیکیشن های موجود در آن به خاطر دلایل متعدد، مهم است. آمار و ارقام نشان می دهد اگر زمان بارگذاری سایت بیشتر از ۶ الی ۷ ثانیه باشد کاربر آن را ترک می کند. علاوه بر این، این یک حقیقت روشن و واضح است که سرعت  به عنوان یک فاکتور رتبه بندی توسط گوگل مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر داشتن سایتی که سرعت بالایی دارد  می تواند بازدید کننده بیشتری به خود جذب کند. سرورهای مجازی می توانند عملکرد و سرعت بارگذاری بهتری برای سایت شما فراهم اورند.اگر فروشگاه آنلاینی دارید می توانید از سرور مجازی مدیریت شده استفاده کنید و عملکرد و سرعت سایت خود را بهبود ببخشید.

 

همچنین بخوانید: چگونه بهترین سرور مجازی را برای سایت خود انتخاب کنیم؟

مقیاس پذیری:

مزیت دیگر استفاده از سرورهای مجازی، مقیاس پذیری بالای آن است. این موضوع بدین معنی است که به کمک پلن های سرور مجازی، می توانید منابع اختصاص یافته سرور خود را به راحتی و بدون downtime تغییر دهید.  اگر از هاست اشتراکی استفاده می کنید، قادر خواهید بود تنها از مقدار خاصی از  منابع استفاده کنید. زیرا منابع موجود با سایت های متعددی به اشتراک گذاشته می شود.  از آنجایی که در هاست های اشتراکی جداسازی واقعی وجود ندارد این امکان وجود دارد که سایت شما با مشکلات یا پیکربندی های نادرست سایر سایت ها دچار مشکل شود. به کمک سرور مجازی می توانید سرور جداگانه خود را داشته باشید. زمانی که به قدرت بیشتری نیاز دارید کافیست با سایت فراهم کننده هاست تماس بگیرید و از آن ها بخواهید پلن شما را ارتقا دهند.

 خدمات مشتریان:

فاکتورهای مقیاس پذیری به بهبود خدمات مشتریان می انجامد. زمانی که بخشی از پلن سرور مجازی را انتخاب می کنید، همیشه فردی را برای کمک گرفتن در کنار خود خواهید داشت. اگر نگرانی یا سوالی در مورد پلن خود دارید می توانید از طریق ایمیل، گفتگوی زنده یا تلفن با شرکت در تماس باشید. آن ها می توانند به شیوه مناسب به شما کمک کنند و مشکلاتتان را بلافاصله حل نمایند. در کسب وکارهای کوچک، خدمات با کیفیت و سریع از طرف شرکت ارائه دهنده هاست از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا این کسب وکارها دانش زیادی در مورد سرور ندارند.

امنیت:

مزیت دیگر سرورهای مجازی مدیریت شده این است که عموما  می توانید به سطح بالایی از امنیت دست پیدا کنید. داشتن سرور مجازی همانند داشتن یک ظرف جداگانه با منابع خاص شماست  که به سایر افراد وابسته نیست. این موضوع بدین معنی است که در اصل یک سرور خصوصی در اختیار دارید.  شما منابع خود را با سایر افراد به اشتراک نمی گذارید. بهترین قسمت امنیت سرورهای مجازی مدیریت شده این است که شرکت فراهم کننده هاست می تواند پیکربندی های امنیتی را برایتان انجام دهد. این موضوع به شما اجازه می دهد بدون نیاز به  دانش فنی، به کارهای خود برسید.

 هزینه و زمان:

تمامی مزایایی که در بالا به آن اشاره کردیم یک مزیت دیگر را ایجاد می کند و آن هم صرفه جویی در زمان و هزینه است. داشتن سرور مجازی مدیریت شده ممکن است بالاتر از هزینه داشتن هاست اشتراکی باشد اما اگر تمامی مزایایی که تا به حال بیان کردیم را مدنظر داشته باشید متوجه خواهید شد که در هزینه هایتان صرفه جویی شده است. حقیقت این است که سرور توسط فراهم کننده هاست اجرا می شود و مشکلات موجود توسط تیم فنی بررسی می گردد.

 نتیجه گیری:

سرورهای مجازی مدیریت شده راه حل  عالی برای صاحبان کسب وکارهای کوچک هستند. هیچ چیزی بهتر از این نیست که احساس کنید سایت شما به خوبی توسط افراد متخصص مدیریت می شود. کار شما توسعه کسب وکار و رقابت در دنیای امروزی است. برای اینکار باید یک سایت امن ،سریع و قابل اعتماد داشته باشید.  استفاده از سرورهای مجازی با کیفیت این مزایا را در اختیار شما قرار می دهد.  اگر سوالی در این مورد دارید با شرکت ما تماس بگیرید.

۵ مزیت سرور مجازی مدیریت شده برای کسب وکارهای کوچک

امتیاز دهید

در صورت نیاز به سرور و خدمات مدیریت آن با ما در تماس باشید

۰۲۱۲۸۴۲۱۱۹۳
۰۹۱۲۹۷۲۶۳۴۳
۰۹۳۶۲۱۹۶۳۴۳
@omidahmadyani
@omid_ahmadyani

مقالات مرتبط را مطالعه کنید😍

حواله یوان
حواله یوان
شاید وقتی صحبت از نقل‌وانتقالات ارزی مانند ارسال حواله یوان به چین باشد، خیلی‌ها این کار را دشوار و طاقت‌فرسا و پرریسک بدانند. در واقع
حواله روپیه
حواله روپیه به هند ارسال و دریافت حواله روپیه به هند با کمترین نرخ ارسال و دریافت حواله روپیه در کمترین زمان ممکن امکان ارسال
حواله ایران به رومانی
حواله ایران به رومانی شرکت فناوران امید استعلام نرخ ساعت 12 ظهر برای آگاهی از نرخ با پشتیبانی ما در ارتباط باشید:پشتیبان تلگرام @fanavaraneomid_supportپشتیبانی واتساپ:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
اسکرول به بالا